väntar på känslan.



S.L.U.T.
okej, jag ska sluta lipa och klaga över träningsverken.
Dagen har spenderats på Handelshögskolan och Kurs- och Tidningsbiblioteket.
Jag gillar egentligen inte grupparbete.
Tyvärr. det gör jag inte.
Men det är okej, jag tillbringar arbetet med goa vänner.
Vi småtjafsar ibland, man kan tro att vi är arga.
Men vi gillar varandra.

Jag är liiite småstressad måste jag säga.
Jag väntar fortfarande på att 'aha känslan' ska infinna sig hos mig.
och jag skulle kunna göra vad som helst för att få den känslan.
Nu när jag tänker på det vill jag börja gråta.
men vad sa jag, sluta lipa.

Är ledsen.
Har ingen inspiration alls.
För mycket att tänka på, för mycket jag inte förstår.
Allt löser sig.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

Härda lite till gumman! snart är de sommar å sol :D

2011-04-13 @ 21:42:47

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0