Fredag 21.01.11

Om man ändå vore rik.

Idag har väl inte varit min dag. men jag är glad för det.
I all morgonhets så ser jag min relativt nya puderdosa från clinique (viktigt att tillägga, den var inte gratis alltså!!) falla ner på golvet och allt gå i kras.
Så det var bara att åka till Åhlens efter skolan och inhandla sig en ny, kul.
Sedan blev det ett par träningskor och träningsbyxor inhandlade, inte gratis de heller.

Och inte att förglömma,
den roliga kursboken på 500kr som inhandlades på Handelsboden.
hm.
Aja. Det är tur att lönen kommer om några dagar.
och att jag ska jobba ikväll/natt.
hm, har dock inte kunnat sova något, så lär väl vara dödens inatt!



Annars då?
jo det är ju helg, men det består endast utav jobb, sömn, jobb, tvättid och biomys!!!
Så en helt okej helg faktiskt,
ja menar lönen kommer inte automatiskt.
och sedan jobbar jag typ inga helger alls i februari :)
ioförsig tycker jag det är roligare o jobba helg o natt, för de händer mest då!

Ka chiiing ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0