Måndag 24.01.11

Ge mig skolmat.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_skaraborg?title=tv4nyheterna_skaraborg_22_13&videoid=1205309

Min lillasyster är med tv kändis.
haha.
och när jag såg reportaget vattnades det i min mun.
Jag vill ha skolmat.
tänk färsk sallad varje dag, variation på måltiderna, och kall mjölk.
åh, de bortskämda snorungarna vet inte vad som väntar dem på högskola/universitet.
att inte behöva äta micromat varje dag, att inte behöva äta samma maträtt 3-4 dagar i rad, o få ka mjök.
tur att ja för en gångs skull har mjölk i kylskåpet!!!



en annan sak.
Bakery story (iphone spel) tar kol på mig.
jag är ju helt besatt.
kom på mig själv med att sitta i nästan en timma o grejja med det.
Det är som the sims, fast man håller igång ett café.
och du bakar hela tiden, så man får kolla de olika tiderna de tar o göra dem.
usch, jag råka räkna fel, så cappucino är klar inatt kl 03.
Antingen så får ja slänga, (då mister ja ingredienskostnaderna) eller så får ja ställa klockan.
dum som jag är - ja tror ja ställer klockan.

Den 25e smäller det.

Imorgon är det ingen vanlig dag,
nej för imorgon är det löningsdag - hurra!!
December lönen kommer sitta fint, så mkt som ja slitit för den, jobbade mellandagarna när ja va dödsjuk (typ), och nyårsaftonen .. Men jag kommer allt bli bortskämd, för de kommande lönerna lär inte vara lika tjocka, hihi!

Well Well.
På onsdag är det tenta, och det är handelspuben.
Det är en liten deltenta/Dugga.
Känns helt okej förtillfället,
är nog pga tentans storlek som ja inte är mega worried.
(läs: egentligen är jag nog nervös, skulle gärna vilja ha full pott.!)



Lyssna på denna låten två-tre gånger.
Det var mina systrar som tjöta på mig.
och först tyckte ja den var sådär, sen hade S på den på repeat, och nu är ja fast.
Dem är så söta också tjejerna, asian girls right? ;)

och igår vart det biomys.
Love and other drugs.
och det var en helt perfekt film för mig.
Starka rekomendationer, om ni älskar komedier.
efter filmen gick jag, emelie och johanna och fikade tills det stängde.
<3

Något jag borde göra är S.t.ä.d.a.
Men .
jag orkar inte.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0