Tisdag 03.01.11

Systerligt.

Idag har vi haft en systrarna Lim dag, typ.
Vi åkte till Skövde, där shoppade vi lite.
och sedan till Skövde Arena, upplevelsebad.
Jag kom endast hem med lite ljus, en klänning och ett rosettspänne.
För vad är Skövde jämfört med Göteborg? ;)



och nu. hehe jag är helt seg efter all badandet.
och jag är trött.
men tusan, jag skulle ju läsa civilrätt.
hm, igår skulle jag läsa innan jag la mig.
det blev 2 sidor.
tusan, vad hände? måste rycka upp mig!!

Så jag åker tillbaka till kära Götet nu på onsdag,
jobbar ioförsig två nattpass.
Men En dag plugg får jag ju iallafall.
fast åt andra sidan har jag bestämt dejt med gossar.
åh, ta tag i plugg var det ja!!!



imorn har jag lite ärenden att göra.
(läs: jag ska shopa och handla, jag ska träffa Johanna lilla, och jag ska få mina bryn nopprade, Jag ska sola solarium !!! sköönt. hihiii*)

ooh, undra om min nya päls har kommit.
och när kommer min iPhone är frågan.

nu ska jag slå systrarna i något spel.
hejdå.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0