Tisdag 04.01.11

Tänker bakåt. Blickar framåt.

... och jag har inte pluggat något.
Jag som skulle sätta mig på Lidköpings lilla stadsbibliotek och läsa.
Det var ju tänkt så.
Men jag träffade Johanna. och sedan var det fläng dit och fläng hit.
ibland blir jag trött på mig själv.

Jag måste verkligen ta tag i nästa kurs direkt.
Jag måste verkligen det.. (humpf, jag känner mig själv alltför väl för att veta att det tyvärr inte kommer att ske. tusan, jag har inte fått vila ut mig tillräckligt under detta lov. jag är faktiskt inte redo för vårterminen!!!)


Studentdagen - fullare tjej får man leta efter. haha. Men jag hade så sjuukt skoj!

imorgon åker jag tillbaka till Götet.
Där måste verkligen min nya päls kommit, (!!!)
och jag måste fram på stan och köpa lite saker.
och jag måste städa, inför besöken på torsdag.
och jag måste göra matlåda.
för på torsdag MÅSTE jag plugga.
för jobbar natt på fre och lörd. och kmr därför sova bort söndagen.
åh ångest ångest!!!

Snart åker jag till Schweiz.
Endast 9 dagar kvar.
det betyder att jag har tenta om 8 dagar,.
ÅNGEST!
åh. jag är inte redo för tysta salen. vill inte.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0