Torsdag 06.01.11

One week to go.

Idag har jag bara haft näsan i en bok.
och det måste vara den tråkigaste och mest tröga boken att läsa.
Jag skojar inte när jag säger att jag läser 10sidor/h.
Den är tråkig och jag gör vad som helst för att slippa den.

Satt en stund vid kurs och tidningsbiblioteket idag.
det var fullt med folk. galet.
och jag var ensam.
för mina vänner fick inte plats i salen, eller så hade de besök eller så var de bakis .. ;)



och bara sitta o läsa läsa läsa var inte så kul.
så jag åkte hem efter några timmar.
skulle hämta min iPhone.
men jag har fortfarande inte fått något avi.
Men det är ju för att det är söndag/helgdag idag.

Så jag försökte plugga hemma.
Nedkrypandes under sängen.
jag vaknade 2h efter.
Tusan.



Fick till och med säga nej till besöken ikväll.
skolan tar över mitt liv.
Men igår hade jag och Linn mys. det var mysigt.

Imorn ska jag jobba, på lördag med.
Jag har faktiskt saknat jobbet. hehe.
och om 1 vecka är jag klar med tentan.
kvällstenta 16-20, vad tänker dem med?
och om 1 och 11h är jag i Zürich. galet.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0