Torsdag 27.01.11

Fantastiskt.

Gårdagen behövs bara beskrivas med ett ord - fantastiskt!
Duggan gick helt okej, men varför känns det som vi alltid får svårare tentor än de tidigare?
och sedan kom kvällen.
Vet inte vad som gjorde den helt perfekt.
Jo, det var Sällskapet, musiken, stämningen och helheten - lovely!



och kan ni tänka er.
I eftermiddag då ska jag, Diana, träna på SATS för första gången på X antal år.
och det blev Street Dance.
Bokade passet innan ja visste va de va, googla fram youtube filmen.
Jag kommer dö.
Kommer inte hänga med i varken rytm, kondition eller koreagrafin. haha.
Äsch. jag vill ju testa så att.
Imorgon ska jag och Johanna träna.
o ja ska boka in mig på lite fler pass i veckan, hejåhå. detta ska minsann hålla i sig ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0