Stockholmslivet

Lever Stockhomslivet innehållande storstadshopping, tunnelbaneåkning och livet på Stockholms skärgård.
Det har varit 3 dagars shopping.
Jag, Diana Lim, unnade mig för en gång skull dyr smink.
Närmare bestämt för nära tusenlappen.
vem tror ni inte glömmer påshelvetet (ursäkta ordvalet) i ett omklädningsrum?
och ni tror inte att påsen är borta när jag upptäckte det?
Jag grät. offentligt.
Borta.
Jag fick gå tllbaka och dra kortet ett andra gång.
Det sved första gången jag drog kortet, andra gången med rödsprängda ögon brände det.
Dagen efter blev det komiskt, ett läppstift som jag nu lagt 200 kr på (2x100kr) kostade 50 kronor på H&M!

Tjejen på Make Up Store tyckte synd om mig.
så jag fick ett guldläppglas på köpet. tack
jag hade iofs lagt en förmögenhet på hennes produkter.
Efter 3 hektiska dagar i Stockholm forsatte vi ut till Stockholms skärgård.
Och här ska vi vara tills imorgon em. 3 dagar.
Jag Älskar det.
Knappt någon internet, knappt tv, isolerade, bara musik, SOL, böcker och en underbar miljö.
Jag behöver det.
Det ENDA negativa är att min pollenallergi står på topp.
ögonen kliar och är mindre än någonsin.
men det är okej.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0