Vägrar inse.



Gårdagens utgång var underbar.
Studentmottagning hos Andreas, bror till Linn.
Förfest med Lidköpings. och Göteborgstjejerna.
Och sedan hederliga Stadt.
Det hade varit 92ornas studentbal. så det var mycket folk.
Det var jätte kul att träffa många gamla goa.

Men nu är jag tillbaka i Göteborg.
Var förbi jobbet en sväng, hämtade skor.
och nu har jag tid i tvättstugan.
och i lyan finns inte en enda kvadratmeter fri.
Jag packar.
7 skor på 2 månader känns behövligt.
.. och jag vägrar inse att jag gått från 24or till 26or i jeans.
Bär oftast inte jeans, så därav fick jag en smärre chock när jag i veckan betalade för ett par 26or.
och jeansen som dammat i garderoben, hm dem passar inte.
Vem sa att jag inte hade en rumpa?

Imorgon går flyget 14.35.
Mellanlandar i Frankfurt och landar på Malta 21.50.

Jag lämnar min bebis här.
Det känns tryggt.

Update: 8 par skor. känns lagom.

Mottagna kommentarer:
Postat av: helga

men Diana, det är helt sjukt att ha 24 i jeans. jag hade inte det ens när jag gick från barnstorlekar till vuxenstorlekar...eller helt sjukt är det inte, jag är väl bara avundsjuk :) ha det så bra på Malta!

2011-06-18 @ 23:23:21
URL: http://helgzor.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0