Alltid samma visa



Jag tog omvägen förbi ICA, eftersom jag haft ett sånt fruktansvärt sug efter dipp, sen i lördags.
åt andra sidan. när är jag inte sugen?
iallafall, gräddfil och gurka behövde jag.
och inte kostar det närmare 100kr?
såklart inte, men yoghurt, bananer, äpple, bröd, sesamkakor och annat skräp skulle ju minsann med.
Jag lever bara en gång, och minsann vad jag ska äta!

Alla, nästan alla, som pratar i headset agerar på liknande sätt.
  • håller ena handen synligt upp mikrofonen/sladden o artikulerar fram meningarna, det ska tydligt synas att man pratar i headset. folk kan ju tro att du är dum i huvudet annars.
  • 'Nu ser det ut som jag pratar med mig själv, haha, folk tror väl att jag är konstig' - meningen ska uttalas bredvid människor, så folk fattar att du inte pratar med dig själv.
  • håller mobilen i ena handen, för det ska synas att headsetet är kopplat till mobilen och att du pratar i telefon.
Förresten.
Headset är den bästa tillbehörs uppfinningen till telefonen. Kärlek.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0