För mycket för kroppen.



Det är mycket jag förstår.
Men förtillfället står det still.
hjärnan går i högvarv, as usual.
What's happening? What went wrong?
Trots inlämnad tenta och avslutad kurs så får hjärnan inte sluta arbeta.
Confuset, besviken men framförallt ledsen.
förstår inte beteendet, that ain't normal.
Livet fungerar inte så, det gör inte det.

Människor med känslor, likaså jag.
Hur kan ett litet ord, gest eller kroppsspråk ta så hårt?
Ignorrans, det är det värsta.

Jag är en liten person med många tankar.
Ibland lite för mycket.
Och jag är medveten om det, därav väljer jag olika tillvägagångsätt.
blir arg på mig själv. ingen/inget är värt detta.
Dansa bort det, och glöm det. för jag är stark, fysiskt?, och I'm gona fix this.
Imorgon är en ny dag .

Bloggen är som mitt bollplank.
Min dagbok.
Mitt avlastningsbord.
Min blogg, där jag delar med mig av det jag vill.

Och ibland, vissa saker vill man inte prata om.
Man orkar inte, exempelvis inlämnad tenta.
Nej jag är inte arg, bitter eller något. I promise.
mest trött.

Skåne var awesome - Stay tuned.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0