Inte alltid på ett bananskal

Mycket riktigt ringde dörren på imorses.
en trött Diana öppnar dörren
och där står hon.
Var en awesome förmiddag.
Non stop talking.
Tonfiskpastasallad med honungsmelon - mums.
och smothie.
bild finns.

Sedan fortsatte dagen på jobbet.
med peter markus.
Mycket angeläget. tiden gick fort.



Festivalfeeling i helgen.
Jag som aldrig varit på festival.
Det var awesome.
Jag var ganska lycklig.
Om det var dagsfylla eller ren glädje som spöka. vet jag ej.
finns mycket att säga om helgen.
Men då skulle ni stänga ner denna blogg.



Imorgon är det sista kursen som påbörjas.
7,5hp poäng från sommarlov.
1 månad och 2 dagar kvar av Första året på ekonomprogramet.
En tenta från sommar, sol, bad och malta.
Inte illa.

Imorgon ska jag upp i tuppen och shoppa.
jag är sugen.
imorgon ska jag dejta robert pattinsson.
Elina får vara tredje hjulet. det är okej.
och jag saknar lisch lite granna.
var längesen.
Finns funderingar på en snabbvisit i helg.
Jobbar natt dock.
men en snabb som sagt.
Elina är ju hemma.

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

haha diana, det är ju i självaverker JAg som dejtat honom då, iallafall varit 2m från honom, och den blicken han gav mig, oooh det var kärlek vid första ögonkastet ;) hihi saknar dig redan min vän <3

2011-05-08 @ 22:04:20
Postat av: Sofie

Men hallå ni!! Vi vet ju alla tre att det är JAG som hade kärlek vid första ögonkastet med RobPatt! ;P



Så gå inte på några dejter med min kille diana, han är faktiskt min så fort jag hittar min penna... ;)

2011-05-27 @ 14:54:33
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0