Beijing Easter 2012


Efter många obehagliga timmar i ett flygplan så är vi äntligen framme!
Hotellet är nice, om man bortser från de hårda sängarna.
Men mamma inflikar då att 'det är bra för ryggarna'.
Visst, det som inte tar död på en förstärker en?
Klockan här går 6h före er hemma i Sverige.
Så nu ska vi ut på shoppingtur.
först: mat!
Just det!
Har internet på rummet, dock ej trådlöst. så mobilen är så död som den kan bli, den hittar inte ens ett nätverk. Så sms kan jag inte ta emot, endast om ja är uppkopplad mot nätet. 
Och facebook, kära facebook är blockat härifrån.
Så håll er tillgodo med mina blogginlägg!
PUSS!

Mottagna kommentarer:
Postat av: dee veeet duu

se nu till o ha skoooj yao ;)

2012-04-03 @ 03:14:05

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0