Beijing zoo market



Mina fötter ...
Har spenderat en halv dag med att gå som en svans bakom julia i trånga utrymmen.
Ta tunnelbana till Beijing Zoo utan att gå på zoo utan på en 'marknad' istället är det inte turister som gör.
Det var sjukt stort. 6 våningar varav varje våning säkert, utan att överdriva, var 2 fotbollsplan stora.
Men hon shoppade så både mina, hennes och Silivas händer var fulla av kassar.
Själv fick jag endast hem ett par klackskor.
Och en väst. som nu tillhör Julia.

Shoppinglyckan har inte varit överdriven här i Beijing för mig.
men julias väska är mer än full.
Jag har iallafall fått min kamera.

Om exakt 1 vecka sitter vi på taxi påväg till flygplatsen.
tiden går så fort. men det är för att schemat är fullspäckat.
Imorgon beger vi oss med systers kineskompis till en stad vars namn jag glömt.
antar att det är natur, miljö och tempel vi ska se på, typ.

Ps.
Så himla synd att jag inte kan kinesiska.
Riktigt impad på syster. vill också kunna!
Borde flytta till Hong Kong istället, men nej i höst är det China som gäller.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0