Checkar in - tyvarr.

Jag ar bitter. Jatte bitter.
Jag ar inte hemma i Goteborg.
Jag ar pa ett femstjarnigt hotell vid Bryssels flygplats.
Gratis ar gott, men inte gratis ar inte lika gott.

Sa flyget fran Beijing till bryssel var forsenat.
Och sedan nar vi val skulle landa sa var vadret inte tillrackligt for var kara pilot som cirkulerade i nastan en timma i luften - true story.
Sedan bestamde han sig for att landa i en random stad mitt ute i ingenstans.
Dar fick vi vanta i ett x antal timmar.
For att sedan flyga tillbaka till bryssel.
Vart plan hade vi missat och inga plan fanns tillgangliga.
Vi kunde fa aka till London.
punkt.
Sa nu sitter jag har i lobbyn.
Ar trott.
Jag som ville vara hemma nu.
Nej istallet maste jag vara har. trott och sleten.
Och imorgon gar inte planet forens 15.20.
och jag ar inte hemma forst 18.

hejda.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0