Great wall of China



Idag besteg vi Mount Everest .. eller inte riktigt.
men vi gick på kinesiska muren.
Det var strålande väder - dock blåste det en aning.
Kände mig som ett löv, och benen blev som spaghetti när man gick uppför muren.
Men det var en nice känsla. och något som bör besökas när man är i Peking.

Nu svider mina ögon.
Så ska nog blunda för dagen.
klockan är 00:40 och det har varit en lång dag.
Puss på er!

(Johanna - läs din mejl!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Helena

Hej Diana! Laste langre ner att du varken kan kolla facebook eller sms sa jag tankte att det kanske gick att na dig har ;) Vi drar till Beijing Zoo imorgon men sen vore det kul att ses, sa maila mig om du vill ut och festa nagon dag :)

2012-04-06 @ 13:24:05

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0