random morgon, typ idag

Torsdagsmorgonen nalkar och solljuset siprade in genom myggnätet och de mörkläggda gardinerna.
Myggnät? myggkallare skulle jag säga.
Har myggbett vartstans på kroppen och ansiktet.
Kan inte längre se skillnad på myggbett eller finne.
och fingrarna kan heller inte låta bli att pilla. inte alls okej.

Pappa vaknade och var sjuk.
Kul.
Jag känner mig sjuk lite närsomhelst.
Jag får inte bli sjuk.
Jag har inte råd att bli sjuk på hela året.
Förstått?
Sjuk. varför? Ingen vinner på det.
Man orkar inget, man vill inte göra något, man missar massor med dyrbar tid, ingen vill va med dig för att du smittas, du känner dig hjälplös och boring. Nej sjuk skippar vi tycker jag.

Hittade lite random bilder på Julias dator.
De är år gamla.






Igår var vi på KTV - jag och systrarna.
Det är kareoke. Man får ett rum där de kan beställas in snacks och dricka.
Vi ville bara sjunga.
Tydligen mycket så vi stannade 2h.
Min röst är inte riktigt hundra idag.
Jag gillar den sista bilden. enormt. söta kusiner.
Hejhopp!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0