1 December 2012

12.59, 13.00, 13,01, 13.02, 13.03 
Adrenalinet som pumpade när första avsnittet av årets Julkalender hade lagts upp på hemsidan
Ropade in Hanna och Jacob för att se på det tillsammans, endast Hanna nappade då Jacob kollade på något oviktigt. 
Det var ljuvliga 14 minuter. Jag njöt. 

Spolar tillbaka 1 timma.
Vaknade av hunger som hette duga. 
Jag och Jacob begav oss ut i regnet, tog cykel till Subway. FÖr det kände han att han behövde.
Cyklade därefter hem. 
Och förtillfället känns det som om det är dagens största ansträngning.
Det är annars Fest igen, såklart. Open Bar är ju riktigt bra på Ellen's. 
Vi får se om denna kines rycker upp sig. 

Låter bilder tala inför gårdagens äventyr. 


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0