Barbecue - Kina edition




Äntligen fick jag det på kort! 
Som jag berättat om tidigare så är det som att komma in till en annan värld.
Barbecue och grillens värld. 
Jag och Hanna bestämde oss för att ta oss en söndagsgrill. 
Det var verkligen ljuvligt för mina smaklökar. Och svettlökar för den delen.
Jo, Grillmästaren hade inte uppfattat att jag inte ville ha starkt.
Vilket jag märkte väldigt snabbt då min kyckling var grillad.
Det var tur att jag hann säga till innan mina grönsaker också blev mina läppars förstorningsmedel. 

Hur som helst. 
Idag har det inte hänt många knop kära vänner.
Jag har sett 21 avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Hur sjukt? haha
Dock är alla avsnitt i snitt endast 10 min, så drygt 3h, inte så farligt ändå. eller? 

Imorgon har jag min gruppresentation. Så det är en alarmklocka klockan 7.00 som gäller. 
Economies of Scale av George Stigler ska försöka köttas. 
Sedan väntar Shanghai, David och Johanna på tisdag - woop!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0