Dan före dagen.

Någon har såklart fått väldigt ont i halsen. 
Vilket resulterade i 12h sömn idag. 
Dagen innan avfärd, det är härligt. 
Jag dricker mycket varmt vatten och gör absolut ingenting. 
Om jag blir stressad? Svar ja. 
Det är min sista riktiga tentapluggsdag. Till en tenta som är om 4 veckor.
Och jag som aldrig påstått att mitt minne är bra. 

 
Jag har iallafall kollat igenom min väska ännu en gång. 
Jag har verkligen inte mycket grejer. Minimalt. 
.. och ni ska veta, att det är inte lätt för mig att packa minimalt. 
Det fick bli 2 halsband av mina 18 som jag har i Kina... 

Jag är Så PEPPAD inför att lämna nu. 
Det kommer bli Awesome. Och jag längtar efter Sverige.
Som sagt, julkänslan är lika långt borta som föräldrarna är förtillfället. 
Och det är långt. tänka sig att det är Julafton om 5 dagar? Känns konstigt. 
Julafton.. Alla mina julaftonar i mitt 22 åriga liv har spenderats med mamma och pappa.
Och i år. Är jag ensam, med Hanna förstås. 

Imorgon åker vi. Ska försöka blogga emellanåt. 
Jacob tyckte att vi är knäppa som inte tar med oss dator på resan.
Och han tror inte jag kommer överleva. 
Men jag har iPhonen med mig. Så Jag klarar mig, och kan blogga därifrån.
Min MacBook aka dator låser jag in i mitt handbagage som står och väntar på mig här i Kina. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0