Kinesmamma

Skypade med världens bästa föräldrar nyss. 
Ungefär såhär löd en konversation:

Mamma: Häromdagen var det snöoväder, dagen efter var jag tvungen att vakna 04.30 för att gå ut ock skotta, det var jätte jobbigt faktiskt och jätte tungt. När jag slutligen var klar så inser jag att jag skottat framför grannens garageport.... 

Alltså. Kan ni tänka er, min lilla kinesmamma. Halvt blind (synfelstal allltför högt) och 154cm lång typ, och virrig. Stå och skotta snö 04.30 på morgonen. Inse att hon skottat grannens uppfart. 
Lol. Det är bra att va granne med mamma, då får man garageuppfarten skottad, haha. 
 
Mina fina pärla aka kräftan. Och min familj, bilden är från min student 2009. 

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

hahahahahahaha mamma är så hiiimla söt alltså!

2012-12-17 @ 17:31:17

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0