Packat och klart.

bilder från helgens KTV. Efter 3h skönsång föll notan på drygt 900 SEK. Det är inte billigt, men det var sjukt skoj. 
 
Idag hade jag sista föreläsningen.
Vi fick reda på att min tenta, som jag alltid trott var den 21 Januari, och därav skulle gjort den på distans hemma i Sverige, den äger rum 15 Januari. 
Vi flyger tillbaka från Thailand den 14 Januari. 
Jag åker till Shanghai den 15 januari för att sedan ta flyget 16 Januari. 
Det blir väldigt snabba puckar for oss. 
 
Jag har 2 dagar kvar i Hangzhou.
På torsdag åker vi. På torsdag. 2 dagar!
Det blir inget tentaplugg för denna fröken. 
Men för samvetets skull måste nu den feta NEK boken med på resan. 
Och jag måste bära den med mina bara axlar. 
Det positiva är att detta betyder att jag den 16 Januari landar i Göteborg utan en tenta släpandes efter mig, och detta betyder LOV, helt LOV i 5 dagar innan skolan kickar igång, WOHO.

Förresten så har jag packat klart. Allt. 
Eller 95%. 
Jag ska fjäska för Axel imorgon, så han kan ta 4 plagg åt mig. 
(Jag har vikt och tryckt ihop dem, hehe)
Och sedan ska Jacob ta 3 plagg åt mig, hehe
Så nu ser det ljust ut, inte ljust nog för shopping. Men jag bör få med allt till Sverige. 

Det känns så himla sjukt. 
Jag ska snart iväg.
Och det kommer gå så fort, så många platser och så mkt att göra.
Sen är det tenta. och sen är jag hemma. Det kommer bli så bra dessa 30 dagarna framöver. 
Jag gillar livet. 
(det skulle vara snäppet bättre om den dära tentan inte låg och spökade)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0