Pho Bo

Back in Hanoi and the hostel for the Third time.
De är riktigt trevliga på detta hostel. Jag gillar det. Och gillar deras frukost. Speciellt vattenmelonerna, mums.

Hur som helst. Strosade runt i gamla området. Ville hitta torkade kokosflingor men ingen lycka där. Förresten. Alla tror att jag är vietnames. Och jag måste erkänna att jag känner mer liknelse, utseendemässigt, här i Vietnam än i Kina. Dock kan jag inte ett enda ord, eller jo. kamun = tack!

Och... Vem tror ni inte hade packat ner Imodium? Jo Diana Såklart. Aja, förhoppningsvis behövs dem inte. Har fått andra medicin med mig, av en nya Zeeland kvinna som va med på resan (påminde om min Au pair mamma Sophie) på tal om det. Jag har inte bajsat på typ 4 dagar, LOL. Antar att ni har humor eller att ni tål när jag säger bajs, annars kan ni ju alltid stänga ner (bittertjej90 hehe)

Imorgon är det sista dagen i Vietnam (halleluja, olika anledningar. Men jag ser så himla mycket fram emot Hong Kong!!! Inget ska få förstöra min resa där :D inget!) ska iallafall spendera den gåendes. Ska se på traditionell water puppet show, som är dockteater på vatten. Ska jag va ärlig trodde jag att det var sälar först innan jag googlade, LOL) sen ska några museum och tempel besökas typ

Hejdå.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0