Allt litet är sött

Hejåhå. Då var även denna helgen över, det gick fortare än fortast och bu väntat en helvetes tentavecka, igen!

Får väl skylla mig själv att jag inte gjort ett enda på 4 veckor, men ändå.

Har fått hem min lilla externa hårddisk som jag beställt. Den är verkligen hur liten som helst. Mindre än ett pass.

Och fick även en pytteliten Ramlösa flaska. Liten och tjock. Hur söt flaska som helst. vill visa den för alla, typ.

Varför är allt så mycket sötare bara de är små? Ex barnkläder och Barnskor. Allt borde vara litet i världen, hehe typ.

Nu är jag påväg till jobbet. Nu kör vi!
Hoppas jag överlever natten.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0