Bra dag punkt.

Idag har varit en bättre dag, på alla sätt och vis.

Lättnaden efter tentan, trots den hårda starten på statistiken, var enorm.
2h föreläsning, perfekt längd.
Solen var i toppform, lunch utomhus och årets första glass.
Häng vid vattnet och stros i stan med goa vänner.
Shopping fynd på second hand - här ska det tuffas till.
Givande makeup rådgivning.
Umgänge och middag med gott gäng, vidare med bowling där jag hade mer strikes och spärrar än någonsin!
Dessutom har jag hunnit tvätta imorses, så nu slipper jag gå i gamla underkläder ...
skämtåsido
Som ni kan se på bilderna ovan så hängde vi på en takterass mitt på avenyn, ovanför Hard Rock.
Det var en sjukt härlig känsla!
Maten var utsökt och här kommer det bästa; TAKE AWAY - matlåda, jajemän!
Bowlingbanan var den konstigaste jag sett.
Det var en halvbana, sedan fortsatte det digitalt.
Kanske därför jag fick så grymt bra slag? =P
Shoppade en kamouflage/militärjacka.
En alldeles egen.
Så nu slipper jag låna Johannas om jag vill leka tuff.
En bra dag helt enkelt.
Nu ska jag börja packa.
och sedan är det big brother.
hej på er!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0