Dagen före

Snabbt inlägg.
Jag hade en awesome födelsedag.
Solen sken något otroligt och nu är jag 22 jordsnurr, typ.

Är påväg mot jobbet.
Nattpass och sedan är det packning, sova någon timma för att åka mot Landvetter och möta upp familj.
För imorgon åker vi till Beijing aka Peking. Äta lite dim sum, shoppa kamera, gå lite på en mur, vara på en förbjuden stad och så vidare.

Har fått schema för jobbet i MAJ - min sista jobb månad på cc.
Och nog för att ja brukar jobba mkt. Men hej Maj! Då jobbar jag 70%. Och skola på det. 10 pass har min schemaläggare givit mig, hejåhå.

Såg på hunger games igår - sjukt grym film. Jag grät. Hehe.


Mottagna kommentarer:
Postat av: william

såg också filmen igår:D den var superbra:D



Och säg gärna vad du tycker om Louise's "Black" Outfit:D

2012-03-31 @ 20:02:11
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Silvia

men ja vill också se hunger games!!! ahja, hpppas den fortf går på bio i juni, haha

2012-04-01 @ 01:02:03

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0