Det återkommande tentaplugget.

Och så var det vecka 12, tentavecka.
Jajemän, 3,5 veckors slappande har kommit till sitt slut. Och måndag den 26e mars smäller det.. Igen.

Dagarna ser likadana ut, alarm på 07 och lunch vid 12. Därefter fika vid 16-17. Och hemfärd vid 20. Med reservationer för vissa tidsförändringar.

Måndag- fredag- lördag alla dagar ser likadana ut. Här finns inget som heter fredagsmys , endast tentamys.

Men!
Tentavecka betyder oftast ingen träning och jobb, vilket är liiiite skönt. Även fast jag gillar att jobba. Gillar framförallt lönen, hehe.

Ikväll unnar ja mig top model. Sen läggdags.
Igår la ja mig innan 21!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0