Ingen vanlig lördag

Okej. 30 minuter senare än planerat. Men lite creed måste jag få.
Och tro det eller ej. Men ska jobba idag. Säkert mitt första dagpass senaste året, men man får ställa upp när det krisar sig. Så nu är jag påväg till gymmet för att sedan åka till jobbet. Jobbar till 20.30, så missar lite av melodifestivalen. Men ska snabba mig till tv:n.

Ja, fotot nedan är arrangerat. Eller ah. Jag tog ur skorna ut väskan och tog ett kort.

Förresten så lyser solen och jag har sakta men säkert börjat smälta veckans händelse.
Som en klok man sa 'varför vara utanför när man kan va en i gänget?'
Iallafall så lät det bra, kanske inte passande just här men ändå.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0