Kapten rödöga aka Diana rödöga

Och så sitter jag här!
På buss 60 mot Brunnsparken.
Godmorgon förresten.

Hade tänkt återgå till skinnjackan efter de senaste dagarnas pikar jag fått från vänner. Slår på iphonens termometer och bävar, 0 f#%cking grader! Hell no Im taking my dunjacka.

När klockan ringde kunde ja svära på att hugga någons huvud om morgonens shopping inte resultera till några kassar, shoppingpåsar. Kanske inte så brutalt men ändå. 15 minuter efter vaknandet sitter jag här, i en full buss. Såklart!

Just det. Jag vaknade med rödaste ögat. Känner mig läskig. Som
En vampyr. Men vampyrer är populära. Kanske sänder jag ut signaler som Edward. Eller starka Bella. Kanske. Eller inte.

Update!!!!
Biljettkontroll på bussen. Det var brutalt. 9 kontrollanter och stakars första killen bredvid mig 'nej jag har inte biljett för jag har tappat min mobil'.
Inte nog med en förlust på mobil. Här har du 1200 kr i böter också. Katching och statens inkomster ökade precis.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0