Mat á la Mammakines

Hade en 24h vistelse hemma tillbaka i Göteborg.
Förvånas alltid av hur dött det är.
Det konstiga är att när jag var yngre , under hela min ungdom fram tills jag tog studenten, så tyckte jag aldrig att det var så dött som jag anser nu.
Shopping lördag till 14, med en runda som tar 1h att shoppa igenom, jobb och häng på donken, Stadt, enda utestället, på fredagar till 02. (vilket är komiskt, då Gbg stad fått för sig att vi ska börja stänga 03 snart -illa!)
Men jag klagar inte, jag är nöjd över min ungdom och står fast vid att lidköping är en underbar stad att växa upp i.
Men jag växer, även fast sinnet och kroppen fortfarande är 18, hehe. 
Jag behöver utmaning.
Det behöver vi alla, right?
Gäller bara att ta steget - Våga! 
För chansen, den finns där.
image descriptionimage description
image description
Vårt fina? rådhus, Lilla mamma My på Nordens största torg, mammas kinesmat (Jag ska äta kinesmat varje dag i höst!)
Ps. Vilken gräslig 'profilbild' jag har. Och som vanligt tyckte jag att jag var hur snygg som helst då. Vi vet alla hur det är, haha!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0