Mot nya tider

Inatt ställer vi om klockan, för de som glömt eller inte visste så vrider vi fram klockan en timma. Vilket betyder att jag får sova en timma mindre, men det är okej. Det betyder att vi går mot ljusare tider. Och ljusare tider det gillar jag!

Jag skulle utmana bakandet så jag ställde upp vispen på högsta fart och som bilden nedan.
I mitt huvud föreställer jag mig att elvispen faller medan den är igång samtidigt som smeten sprutar överallt i köket - vilken lycka det skulle varit! Haha.

På bussen hem förstod jag inte varför folk var finklädda med klingande systempåsar. Men såklart, det är lördag!
Inte alla som lever tentapluggs livet. Heja mig!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0