När tiden inte räcker till

Välkommen till Dianas värld.
Min alltså, hehe.
Tiden har bara runnit iväg idag. Jag som skulle hinna med massor innan jobbet.
Skyller lite på min nya bebis, dators, fel. Jobbigt att behöva överföra saker och greja, när ska ja ha tid med det?

2 gånger träning/ vecka.
Nuvarande status: 0.
MEN ska faktiskt träna imorn och på lördag. Och på söndag ska jag spela beachvolley.

När jag vaknade i em så åkte jag till ambassaden. Fick våra pass med visum! syster i Peking, here we come!

Imorgonbitti kommer min hyresvärd och väcker mig, han ska kolla till brunnen i toaletten. Sedan ska jag tvätta, städa, träna, handla mat och ha fredagsmys.


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

dianis,, de är ju din pappas pass!! är du säker på att du fått ett eget visum? Annars får du komma till mig i Norge!! :D:D saknar dig! Puss

2012-03-10 @ 15:46:00

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0