Nej!

Jag orkar inte mer.
Vill helst bara gräva ner mig i jorden med en stekspade och aldrig komma upp igen.
Eller åka till Kina nu och stanna där pga problem med visum.
Eller fastna i skolans toalett för att låset gick i baklås.
Eller så kan vi spola fram tiden ett x antal år.

Nej, nu orkar jag inte mer.
Piss dag, Piss skolan - allt är Piss. Och solen lyser, och jag sitter här och mår som en pissmyra.

(kursiverat: lovar att rycka upp mig, men tills dess. Typ låt mig vara bara, ska kasta in mig i en skokartong och tejpa fast den i något stort.)

Okej, skrattar inombords när jag läser mitt inlägg, haha störd Diana. Att det känns så mkt bättre bara man får skrika eller skriva av sig. :)


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0