Nyår och Vår i solen.

Idag har det varit full rulle.
Det vart en lång morgon och sedan lite lunch på Jensens. Vann en dessert, för 1 krona!

Skämde lite halvt ut mig för föreläsaren, ja just det. Föreläsningen som jag inte gick på. Men fick iallafall Daniels hängslen, tack.

Sedan träffade jag mina fina tjejer. Och solen stod i topp och vi njöt av varandras sällskap och solen genom slottskogens under. Dock tror jag att min pollenallergi börjar spöka. Jobbigt. Men annars är skinnjacka och converse rånice.

Sedan fortsatte min kalender med styrelsemöte, inofficiellt. Inför årsmötet som alla hhgs medlemmar är varmt välkomna till den 19 april 16.00. Och morgondagens sittning.

Därefter följde jag med Hesam till Ikea. Köpte diverse prylar, åt korv och glass. Fick sedan uppleva eldfesten persiskt nyår som samlade massa folk på götaplatsen.

(bloggen krånglar via mobilen. Så blir bilder en annan dag.)


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0