Rollercoaster girl

Godmorgon världen!
Efter 5h sömn är jag redo att möta världen, typ.
Nu väntar skolan och sedan hade jag planerat att träna, men näää.
Löser det imorgon, lovar!

Ska träffa Linn ikväll, och tjata lite.
Det var hur länge sen som helst.
Ingen nyhet att jag (vi) har mycket i agendan. Och veckan har tyvärr endast 7 dagar. Att man bor i samma stad behöver inte betyda att man kan hitta tid hur lätt som helst ändå. Det underlättar såklart, men inte alldeles självklart.

Iallafall så vaknade jag av strålande sol. Vad är det med vädret? Det skiftar som dag och natt. Nästan lite som mitt berömda humör. Hehe. Men jag jobbar på det, inte alltid lätt men. Klandra mig inte, jag är en tjej med hormoner.

Tog ett kort mot solen, så ni ska förstå att det är soligt, bryter säkert mot någon foto regel, men är ju bara jag. Hehe.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0