Ser klokt ut.. eller?

Gårdagen blev väldigt lyckad.
Tre rätters middag för styrelsen och direktionen på Handelshögskolan.
För kännedom så sitter jag med i Handelshögskolans Studentkår Styrelse.
Det var tema Chalmers/Geek.
Och folk såg minst sagt inte kloka ut, eller såg de kloka ut?
Mer bilder kommer inom kort. Men snor 2 från Cissi.

Kvällens plus
  • Något otroligt bekvämt att gå med gympadojjor. Inga onda fötter som med klack och det var inga problem att springa till bussen. men det var nog första och sista gången jag gick med de inne på handels.
  • Den fantastiskt goda 3 rätters middagen.
  • Goda sällskapet
  • Styrelsen vann över Direktionen på 5-kamp med ölhävartävling som finalgren.
Kvällens minus
  • sjukt jobbigt att gå med glasögonen på 24/7.


Det var lite jobbigare att gå upp imorses.
och efter 3h skola och en fika med Henke så väntade träning, MRL.
Och nog om jag är död.
För ni sitter jag här, 21.11 och är så trött.
Jag vill sova, jag kommer somna, jag tänker sova.
Det är nog det tidigaste jag lagt mig, på år och dagar. hejdå

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0