Statistik is dead

Back to black (läs: school)
2 kurser utan föreläsning är nu över. Mardrömskursen Statistik 2 är på gång.
Och ny föreläsare.
Han ser hård ut.
Han är hård.
Förväntar sig att vi ska komma ihåg allt från förra kursen.
Snälla give us à break. Hade tenta igår och statistik 1 var för 6 mån sen!

Men.
Senare ska jag på make up rådgivning och middag med styrelsen + direktionen + HHGA. Och bowling på det.
Och innan det ska jag packa!
Hurry curry på mig. Få ut allt av dagen!

Ska faktiskt bli jätte kul att resa.
Kom på att det är hela familjen, längesen vi var samlade ihop, inte ens ätit middag ihop. Typ över ett år sen.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0