Studies in Hangzhou, China 2012

Återupptar bloggandet i mån av tid och spirituella tankar.
Just nu befinner jag mig i Lidköping.
Är här på en 24h vistelse, om 2h åker tåget tillbaka till Göteborg.
Nog om det.
I veckan fick jag ett besked, som jag väntat och haft ont i magen för ett tag.
Aldrig, nästan, hade jag kunnat ana att jag skulle få chansen att åka till Kina för att plugga.
Jag hade sökt, men trodde oddsen var små.
... Men här sitter jag, med en plats på ett av Kinas top fem rankade universitet, Zhejiang University.

Mitt hjärta och hjärna gör glädjehopp konstant.
Vill skrika, vill springa jorden runt.
2012 kommer bli så awesome.
Har en 2 veckors familjeresa till Peking som väntar, och en sommar på Malta och en vår som heter duga!
Det är inte så jobbigt att vara Diana nu.









Har varit i Hangzhou tidigare, 2008.
Det ligger vid Shanghai.
Näst sista bilden är en bild på universitetet.
Sista bilden på Campus vid universitetet, som jag antagligen kommer bo vid.

Varför blir bilder så mycket finare och roligare ut när de är retuscherade eller färgstarka?
Sista bilden ser faktiskt ganska trist ut.
Men jag ska redigera alla mina bilder som jag tar när jag är där, hehe.

HEJDÅ MATLÅDA!
för jag ska äta billig mat varje dag, haha!



Mottagna kommentarer:
Postat av: helga

Grattis Diana!!! Gud vad roligt!!!

2012-03-11 @ 09:34:06
URL: http://helgzor.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0