Ta saker i egna händer.

Ligger här i min 120 säng.
Känner mig ändå helt okej nöjd med dagen.
Jag hann med typ allt.
Tvätta, gå på stan, äta cheseburgare (dock är det pommes fritesen som mitt sug suktar efter!), träna Sh'bam, och ha fredagsmys.
Det blev ingen utgång denna helgen, jag måste blivit för gammal eller något. Vart är mitt festsug? Måste försöka leta fram det :)

Förresten var det nya träningspasset kul. Sh'bam på Sportlife. 45min pass - lagom. Enkel koreografi, bra musik. Kul!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp tidigt. Gissa vem som ska vara i gymmet kl 10.00? Försöker peppa mig själv, hehe.

Antal tränade ggr denna vecka: 1.

Bild från i höstas när jag och Rita åt frukost på hotellet vid centralstationen - rekommenderas! Mysig stämning, god frukost. 120 kr. Behövde inte äta lunch den dagen, mätt fram tills 18 på kvällen. Minns det så väl, tentaperiod statistik 1.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0