Till höger och till vänster

Det är inte alltid lätt att vara Diana.
Mina dagsplaner ändrar sig likt en orkan.
Vaknade med att märka att det förbaskade kylskåpet fått för sig att fungera. Så fick Avboka elektrikern, ops! Skolan och sedan kom min nya bebis redan idag. Lugn, ingen fysisk såklart utan min MacBook air!

Och nu är jag påväg till styrelsemöte och sedan väntar ett jobbpass. Det blev lite hastigt men så är det. Blev ingen träning, jag som faktiskt tagit med mig tränigskläder!

Det kommer bli en lång natt, vaknade 7.30 idag. Jag vet en som ska dricka kaffe idag.


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

ah, det är för jävligt att kylskåpet började fungera igen! ja känenr med dig!! stackarn =P

2012-03-08 @ 01:35:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0