9 November.

Vilken dag!
Började dagen med en sista föreläsning innan tentan på Måndag. 
Det var lite ledsamt att säga hejdå till proffesorn som ska tillbaka till Kanada i helgen.
Till denna kursen har vi varit en väldigt liten grupp på plusminus 10 studenter, så vi har kommit varann närmare då han har hjälpt oss väldigt mycket. Hursomhelst, bara han ger mig bästa betyget så ... 
Det var ett skämt. 
 
Svenskarna och Proffesor Tomiuk, grym och genomgo Proffesor! 

Eftermiddagen har spenderats på en fieldtrip med vår andra kurs.
Vi besökte 2 olika företag. 
Det var dock en fieldtrip i klass med lågstadienivå på detta. 
En rapport ska skrivas.. Det får bli nästa vecka. 

Kom hem för 1 timma sedan, more or less. 
Har vinkat hejdå till Magnus och Hanna som ska spendera sista kvälken i Shanghai innan han flyger tillbaka hem. 
Jacob sitter på biblioteket och pluggar.
Jag sitter här, mätt och  belåten.
 

 
Vädret har varit riktigt kasst idag. 
Kallt, 13° och REGN! 
Vanligt Göteborgsregn så inte spöregn, men ändå. 
Det är det värsta som finns. 
Jag har inte alls lust att plugga eller ta mig någonstans alls. 
Klockan är 18.36.
Jag känner att det är fredagsfeeling.
Om jag har tanken att jag ska gå till skolan 8.00 imorgon, vilket jag har, så kanske det är okej att ta det lugnt ikväll ... igen.
 
Jag låter som största slappisen i stan!
Tro mig, jag brukar hetsa innan tentor.
Men .. det är inte samma nivå här som någon annanstans. 
Iallafall inte på denna kursen. 
Nu kommer jag väl få för att jag säger detta. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0