Det är klippt.

Först och främst.
Jag har 'Diana panik'. 
Det är på riktigt. 
Kineserna skojar inte. Och det finns inga undanflykter. 
Det finns ingen svensk sammanfattning eller kompendie. 
Alltså.. 
Den feta nationalekonomiska boken.
Jag ska verkligen läsa den. 400 av 500 sidor. Och det är inte skönlitterär text.
Dem skojar inte med oss. PLUS 15 artiklar och grupparbetet. 
Det hade möjligen inte varit lika mycket panik om det inte vore för jag ska vara borta en månad. 
Jag har 3 veckor 6 dagar på mig att lösa detta så gott som. 
Det blir inget 'ligga på latsidan' och slut på sovmorgon.
Det hjälpte inte att jag blev av med 3 kurser då den kursen som är kvar är tredubbelt så värre än de tre kurserna .. ihop! 
Förtillfället vill jag gråta. Det finns en jobbig och orolig klump i magen. Panikstress. Hade inte räknat med detta. Och nej, det blir varken jobb eller party när jag kommer tillbaka till Sverige utan rättare sagt RÅPLUGG de 2-3 dagarna innan tentan, har ej tid för varken att packa upp lyan eller festa. (Sorry Johannis) 
Nu ska jag sluta lipa och sätta igång istället. 
 
Idag var vi iallafall och klippte oss. 
5 cm blev nästan 10. Men det är tur att jag hade resurerna så att säga. 
Lite kort, men det växer ut. 25RMB gick kalaset på, studentpris! 
 
Vi var iallafall och åt på koreanskt. Okej, jag åt inte. För jag åt på McDonalds. Men de andra åt. Och Hanna tyckte att jag hade gjort ett bra val som ätit på donken. Så jag är nöjd. Och ni ska veta, den BigMac&Co satt gött!

Klockan är nu 21.
Jag vägrar dock att sätta mig med plugget. 
Imorgon är det ingen sovmorgon.
Imorgon är det plugg. Ska sätta klockan på 8. och inget snooze. 
Inget festandet för denna fröken denna helg ... eller? Vi får se. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0