en lämplig rubrik.

 
Starta din morgon med ovanstående video och jag lovar att du kommer få dig ett skratt, som förhoppningsvis räcker hela dagen. 
Det gjorde jag, men först ut var det näst sista avsnittet av Project Runaway Sverige. 
Min favorit, Naim gick vidare till finalen. Och det var de viktigaste, hehe. 
 
Nu är klockan strax 9.00 och det är dags för mig att starta igång dagen. 
Har ca 3h på mig tills det är lunch och därefter ska jag möta upp gruppen för lite grupparbete. 
Slutspurten nu, och jag är så PEPP. 
(Värst vad man kan va pepp känner jag lite, på mig själv. Men är hög på livet och framtiden, typ)
 
Julbak och svensk frukost (hotellfrukost är ännu bättre) saknar jag. Och mina fina vänner såklart!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0