Film i överflöd.

 
Grupparbetet gick bra. 
Det gick fort, och nu är det fokus på Måndag då presentationen ska ske. 
Därefter satt vi och pratade filmer. 
Jag är nöjd, jag fick en lista på 10+ filmer som alla verkar bra, med imdb poäng på 7,5+. 
Jag är sjukt peppad på att se filmerna. 
Har blivit så inspirerad över de grymt bra filmerna jag sett på sistone. 
Hejdå till den Diana som såg på romantiska komedier, hehe. Typ. 
Nu är klockan 16.30 och jag funderar på om jag ska starta min kväll lite tidigare än vanligt. 
Jag känner inte för att dyka ner i NEK boken, har suttit med den i förmiddags och de senaste dagarna. Vill spy över den, ungefär så känner jag. 
 
Morgondagen bjuder på en del plugg till en början sedan är det Pizza och gratis Sangaria som står runt hörnet. Det är ju ändå Fredag, och även min tredje sista Fredag i Hangzhou. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0