Frisörstolen nästa.

 
Det är dags för frisörbesök i Kina. 
Jag har hört mardrömshistorier. 
Men nu har jag inte klippt det på 3 månader, och det är så långt att jag knappt vet vart det ska ta vägen. 
Jag har alltid tendensen till att be frisören klippa av 'skiten bara' när jag sitter i frisör stolen. 
Och nu när jag ser på bilden ovan så vill jag ta bort minst 15 cm ... 
MEN jag vågar inte ta den risken här, så det får bli 5 cm.... 
Hela vår lilla lägenhetsfamilj ska sätta sig i frisörstolarna samtidigt i eftermiddag. 

Jag är lika trött som jag ser ut på bilden. 
Klockan är 11 och jag ska strax iväg och grupparbeta. 
Kul eftermiddag, hejja!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0