Gratis är gott

 
Jag har precis beställt tre exemplar av Mildas julkokbok - helt utan extra kostnad. 
Det var max ett exemplar per hushåll, och vår familj innehar 3 olika hushåll i Göteborg, Lidköping och Uppsala.
Så Varsegod Silvia och Mamma, ett exemplar är påväg hem till er. 
Jag började kolla upp vänners addresser, men kände att. Där går väl gränsen, haha. 
Så Linn och till er andra som vill ha denna bok kan beställa den HÄR
På samma sida kan du läsa den via datorn, om du vill vara miljövänlig, dock så kan du inte ta fram sidan nästa år om det skulle vara så. Annars kan du ladda ner en kokboken som 'talande recept app', sök endast på 'Milda Jul'.
 
Man kan tro att jag blir betald för detta, men icke. I min dröm kanske, haha. 
Tyckte att boken var bra med illustrativa bilder och steg- för steg bilder och instruktioner. 
 
Nu så säger en inre röst till mig att jag ska fokusera på min tråkiga NEK bok istället för att hänga vid datorn, men det är svårt. Jag har inte många sidor kvar nu. Men fan, det är så förbaskat tråkigt. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0