Guapa

Chauffören hade inte blivit godkänd i en Svensk uppkörning iallafall ... 
 
Jag har suttit senaste halvtimmen inne på hemsidan för årets Julkalender, återigen. 
Sista gången jag nämner Julkalendern (möjligen att jag kommenterar lite efter första avsnittet, hehe) men imorgon kära vänner, 8.45 så är det premiär i svt1. Men om ni är i en annan del av världen, morgonpigga eller enbart inte kan vänta så släpps det på hemsidan varje dag 6.00 (!) Vilket betyder att jag kan se det redan vid 13.00 hos mig - HURRA!
Om ni vill ha en tjuvtitt så kan ni gå in på hemsidan HÄR

Nu så är det fredagsfix i lyan. 
Vi gör oss fredagsfina för lite pizza, Hangzhou största pizza ska ätas och Sangaria ska drickas i överflöd.
Det kan ju inte annat än bli bra detta, hehe. 

Ha en fin fredag, för det tänkte jag ha.
Och imorgon är det December - helt sjukt. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0