Idag vill jag inte dö.

Jag är på bättringsvägen.
Igår var den värsta dagen i Kina.
En av de värre dagarna i mitt liv. 

Att vara så långt bort från familjen.
Eller svenska tillbehören.
Kände mig maktlös.
Saker man inte tänkt på innan.
Jag vet vad jag ska/vill/kan äta när jag är sjuk i Sverige.
Nyponsoppa är en självklarhet.
Men inte här i Kina.
Och som att bada badkar. Varmt vatten.
Det gick inte riktigt här. Fick sitta på golvet, hur illa?

Nu ser jag ljuset.
och jag hoppas med hela mitt hjärta att jag slipper bli (mag)sjuk tills jag kommer tillbaka till trygga Sverige. 
 
Så nu är jag på bättringsväg.
Då är det, tyvärr, dags att ta tag i plugget på allvar. 
Nu gäller det.
Denna veckan har jag 2 presentationer. 
Nästa vecka 2 tentor. 
Måste kötta nu. 
 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0