Jag går på moln.

Jag fick nyligen ett samtal.
Det var från ett jobb som jag sökte, mest för skoj skull, för 2 dagar sedan.
Det var ett jobb på NK.
Butikssäljare på NK. Bland deras butiker.

Och hör och häpna vilka som ringer mig idag, Måndag lunchtid!
Jag blev så nervös så jag visste knappt vart jag skulle ta mig till. 
Dock fick jag trycka ut så fort som möjligt att jag är i Kina.
Jag hade skrivit det i brevet också.
Hon tyckte det var synd, då hon tyckte mitt "CV ser intressant ut".
Tjänsten var omgående i och med julhandeln.
Men jag skulle höra av mig i Januari.

Jag fick inte jobbet, MEN jag går på rosa moln ändå.
De gillade mig. 
Även om det inte finns någon tjänst i Januari så gör det inget.
Jag är glad för att de ville ha mig. 
WOHO- mitt CV rockar! 
Jag rockar!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0