Monster.

 
Igårkväll ringde David och berättade att de kommer till Shanghai först lördagkväll och stannar till nästa fredag. Eftersom jag har min gruppredovisning på Måndag så måste jag vara i Hangzhou då. Så istället för att spendera helgen i Shanghai så åker jag till Shanghai på tisdag-torsdag nästa vecka istället. 
Första tanken var att det var tråkigt, för jag hade sett fram emot att åka till Shanghai, efter en hel veckas plugg. Andra tanken var; Skit, då går 3 effektiva pluggdagar bort från kalendern. Veckodagar är effektiva pluggdagar, då det oftast är andra festligheter inbokade på helgerna. Och jag har dessutom endadst 3 helger kvar i Hangzhou - Sjukt. 

Jag har svårt att förstå vad som har hänt.
Jag har blivit ett monster, ett pluggmonster. 
Och nu skriker en inre röst att klockan är 8.59 så det är dags att sätta igång! 
Idag är all fokus på läsning; Let's go. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0